Tuesday, December 13, 2011

L to the U to the M to the U to the T

Assalamualaikum fellow :]

Yaaa . Lumut , sebuah tempat yang penuh dengan Bojan , Bohsia , Bahlul , Bangang
haha, Dari ke pagi sampai la kepetangnya . hahaha .
Nasib Baik time kat lumut aku ada bawak gitar . haha .
Daripada hari nak hujan terus cancel dengar suara aku .
Merdu gilaa :P hahaha . Pak cik yang menjala kat bawah tuh happy jer tangkap ikan .
hoho Maklumlah ikan datang dekat bile aku nyanyi .wakaka .
Nak tau pak cik tuh cakap apa ?? dia cakap .
"Wooooaa , Lu punya suara a manyak terbaek woo . kasi rekod la saya mau dengar"
haha oke stop menipu . Ngeh Ngeh .
Alhamdulilah . terlepas jugak lah bosan kawan aku dua orang si Hafiz ngan Nurril .
maklumlah deme kerje kat Chicken Rice Shoppp . Bukan sekadar nasi ayam . hohoho ,
sapa nak makan free kat situ senang jer . keje kat situ :p aha . Oke .
aku sebagai guitaris . Hohoho .yela ate sape lg yg pndai men gitar at situ..
mirul uh bole la cket.. tp aishiteru un xlepas hahaha ape pon xbole laa...
arini nk maen boling?? xde, mirul uh kuat mnipu kalu kome nk tahu..
hehee.. arini xjd maen boling un.. ipan msj ak td :P haha

hahaha credit to 'Amirul Mustaqim'
sori ak copycat blog kaw.. hahaha!!!
peace yaw (Y)

No comments:

Post a Comment